СІЗДЕ КӨРСЕТІЛЕТІН ҚЫЗМЕТТЕРДІҢ САПАСЫ БОЙЫНША СҰРАҚТАР БАРМА? БАСЫҢЫЗ
Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметі
Сіздерді Астана қаласы әкімдігінің ШЖҚ "№3 қалалық емхана" МКК
Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметі қарсы алады!
39-51-98, 8 701 785 57 07
Қызмет саясатының мақсаты:
1. Халықаралық стандарттарға сәйкес қолжетімді, қауіпсіз, сапалы медициналық көмек алуға пациенттердің конституциялық құқықтарын іске асыру.
2. "Осы жерде және қазір" принципі бойынша пациенттердің шағымдарын жедел шешу, сондай-ақ көрсетілетін медициналық қызметтердің сапасын жүйелі талдау және жақсарту
Сапа бойынша біздің саясатымыздың принциптері:
1. Пациенттің сұраныстары мен күтулерін қанағаттандыруға бағыттау.
2. Көрсетілетін медициналық көмектің жоғары сапасына бағыттылығы.
3. Пациенттердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету және медициналық және медициналық көмек көрсетудегі басқа да қателіктерді жою.
4. Әрбір қызметкердің медициналық көмектің сапасын және пациенттердің қауіпсіздігін үздіксіз арттыру процесіне қатысуын ынталандыру.
5. Сапалы медициналық қызметтердің қолжетімділігі және пациенттердің қауіпсіздігі саласындағы міндеттер мен проблемаларды шешуге жүйелі көзқарас.
Пациенттерді қолдау қызметінің мақсаты-проблемалық мәселелерді анықтау және медициналық көмек көрсету сапасын одан әрі жақсарту.
Егер сіз: - медициналық көмек көрсету сапасына көңілі толмаса; — медициналық персонал тарапынан дөрекі қарым — қатынасқа тап болсаңыз; - тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде көрсетілетін медициналық қызметтер үшін медициналық персоналдың ақша қаражатын бопсалау фактілеріне тап болсаңыз; - сондай-ақ медициналық көмек көрсету тәртібі мен сапасына байланысты басқа да проблемалық мәселелермен бетпе-бет келсеңіз
Сіз: кабинетіне №36, мекенжайы бойынша, Республика даңғылы 56, немесе қалдыру туралы өзінің жазбаша өтінішін міндетті түрде көрсете отырып, Сіздің аты-жөніңізді, байланыс деректері (телефон, мекен-жайы) қабылдау бөлмесінде бас дәрігердің немесе Жәшікте өтініштерін ілінген жанында тіркеу, қабылдау және үстелдің анықтама. Өтінішті шағымдар мен ұсыныстар берудің арнайы бланкісінде ресімдеуге болады. Бланкілер медициналық тіркеушіде, қабылдау бөлмесінде болады. Сонымен қатар, Сіз біздің сайт №3 Қалалық емхана электрондық мекен-жай бойынша: gp3astana.kz
Және сенім телефоны бойынша: 8(7172) 39-51-98, 8 701 785 57 07
Пациенттерді қолдау қызметі Сіздің өтінішіңізді мүмкіндігінше қысқа мерзімде қарайды және 5 күнтізбелік күннен кешіктірмей өтінішті қарау нәтижелері бойынша ақпарат береді.
Пациенттерді қолдау қызметіне емделудегі пациенттердің өздері де, олардың туыстары да жүгінуге құқылы.
Жеке мәселелер бойынша қабылдау жүргізіледі
31 06 94
|
Нурашева Сауле Куанышкалиевна Директор Жеке қабылдау: сейсенбі -11:00-13:00 |
8 701 785 57 07
|
Өтініштерді тіркеу және есепке алу
1. Өтініштер міндетті түрде қабылдауға, тіркеуге, есепке алуға және қарауға жатады.
2. Өтініштермен жұмысты ұйымдастыруға, қабылдау, тіркеу және есепке алу жағдайына қызмет жауапты
Өтініштерді қарау
Шағымды комиссия өз құзыреті шегінде қарайды:
а) өтініштерді объективті, жан-жақты және уақтылы қарауды қамтамасыз етеді;
б) бұзылған құқықтарды қалпына келтіруге бағытталған шараларды қабылдайды;
в) өтініш берушілерге олардың өтініштерін қарау нәтижелері және қабылданған шаралар туралы хабарлайды.
г) өтініш 5 күнтізбелік күн ішінде қаралады.
1. Сенім телефоны бойынша ауызша шағым: 39-51-98, 8 701 785 57 07
немесе тікелей Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметі бойынша басшының № 36 кабинетіне жіберіледі.
2. Жазбаша шағымды шағымдар мен ұсыныстар жәшігіне немесе тікелей №36 кабинетке түсіріңіз.
3. Жәшіктен шағымдарды алу кестесі-апта сайын.
4. Өтінішті берушінің емхананың директоры Нұрашеваның С. К. атына жіберілуі тиіс.
5. Өтініште: Тегі, Аты, Әкесінің аты; өтініш берушіге жауап жіберілуі тиіс тұрғылықты жері туралы мәліметтер, байланыс телефонының нөмірі (нөмірі), электрондық почтаның мекенжайы (мекенжайы) (бар болса) болуға тиіс.
6. Шағым берген кезде: іс-әрекетіне шағым жасалып отырған бөлімшенің атауы, лауазымды тұлғалардың лауазымы, тегі және аты-жөні, өтініш беру себептері мен талаптары көрсетіледі.
7. Анонимді өтініш қарауға жатпайды.
Біз Сізге біздің ұйымға медициналық көмек көрсету сапасын жақсартуға көмектесетін сіздің өтініштеріңіз, пікірлер мен тілектеріңіз үшін ризашылығымызды білдіреміз!