СІЗДЕ КӨРСЕТІЛЕТІН ҚЫЗМЕТТЕРДІҢ САПАСЫ БОЙЫНША СҰРАҚТАР БАРМА? БАСЫҢЫЗ
Емхана қызметкерлері үшін «Коммуникативтік құзыреттілік» тренингі
- Қаралды: 42
Профилактика және әлеуметтік-психологиялық көмек бөлімі мен «Жас толқын» жастар денсаулығы орталығының психологы емхана қызметкерлері үшін «Коммуникативтік құзыреттілік» тақырыбындағы тренинг өткізді. Бұл іс-шара медицина қызметкерлерінің күнделікті жұмысында өте маңызды болып табылатын тиімді қарым-қатынас дағдыларын дамытуға бағытталған болатын.
Тренинг барысында қатысушылар пациенттер мен әріптестермен өзара әрекеттесудің қазіргі заманғы тәсілдерін үйреніп, коммуникативті кедергілерді жеңу жолдарын талқылап, белсенді тыңдау дағдыларын нығайту мүмкіндігіне ие болды. Конфликттік жағдайларды шешу және пациенттермен сенімді қарым-қатынас атмосферасын қалыптастыру сияқты практикалық аспектілерге ерекше көңіл бөлінді.
Тренинг қызметкерлердің кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыруға ықпал етті, бұл өз кезегінде пациенттерге қызмет көрсету сапасының жақсаруына және медициналық қызметтерге жалпы қанағаттанушылықтың артуына оң әсерін тигізеді. Мұндай іс-шаралар медицина саласында үздіксіз кәсіби дамудың маңыздылығын көрсетеді.