СІЗДЕ КӨРСЕТІЛЕТІН ҚЫЗМЕТТЕРДІҢ САПАСЫ БОЙЫНША СҰРАҚТАР БАРМА? БАСЫҢЫЗ
Медициналық қызмет көрсету сапасын жақсартуға бағытталған «Эмпатияны арттыру» тренингі
- Қаралды: 37
№3 қалалық емханада «Жас толқын» жастар денсаулығы орталығының психологы Юлия Демидова өткізген «Эмпатияны арттыру» тақырыбындағы тренинг өтті. Бұл іс-шара пациенттерге қызмет көрсету сапасын арттыруға бағытталған медицина қызметкерлерінің коммуникативтік дағдыларын жетілдіру бағдарламасының бір бөлігі болды.
Эмпатия – бұл басқа адамның эмоционалды жағдайын түсіну және сезіну қабілеті. Бұл қасиет медицина қызметкерлері үшін өте маңызды, өйткені ол пациенттердің сенімі мен жайлылығының деңгейіне тікелей әсер етеді. Тренинг барысында Демидова Ю.С. емхана қызметкерлеріне қарқынды жұмыс жағдайында эмпатия қабілетін дамытуға мүмкіндік беретін ерекше әдістер мен жаттығулар ұсынды.
Әсіресе, эмоционалды тұрақтылықты сақтау және сонымен бірге әрбір пациенттің жағдайына шынайы қызығушылық танытудың практикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінді. Тренингке қатысушылар талқылауға белсенді қатысып, ұсынылған тапсырмаларды орындады, бұл эмпатия принциптерін терең түсінуге және оларды практикада қолдануға мүмкіндік берді.
Бұл тренинг медицина қызметкерлері мен пациенттер арасындағы өзара әрекеттесуді жақсартуда маңызды қадам болды, бұл өз кезегінде емдеу процесінің тиімділігін арттыруға және пациенттердің жалпы қанағаттанушылығын арттыруға ықпал етеді.